sâmbătă, 1 septembrie 2007

Lobont: "Nu plec! Am contract inca 4 ani cu Dinamo!"

Desi Dinamo a ratat intrarea in grupele Champions League, ratand astfel principalul obiectiv al sezonului, Bogdan Lobont spune ca nu va parasi echipa. Lobont este unul dintre cei mai curtati fotbalisti ai lui Rednic, Lazio si Benfica interesandu-se de portarul nationalei. Cu toate acestea, Lobont spune ca nu vrea sa plece de la Dinamo si ca aici se simte acasa:"Nu plec de la Dinamo. Am un contract ferm, pentru patru ani, am ajuns la maturitate si cred ca putem face performante. De ce sa plec de la Dinamo, banii nu mai reprezinta o prioritate pentru mine. Dinamo e familia mea, aici ma simt bine, aici e locul meu. Fanii sa stea linistit, ne vom reveni", a spus Lobby pentru site-ul sau personal.

Niciun comentariu: